Ұлттық бірыңғай тестілеудің (5жыл) нәтижелеріне талдау » Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа № 20" акимата города Усть-Каменогорска
Шығыс Қазақстан облысының білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
«А.Байтұрсынов атындағы №20 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (7232) 75-17-59
Бухгалтерия:
+7 (7232) 75-17-59
Нашар көрушілер
нұсқасы
23
қыркүйек
2019

Ұлттық бірыңғай тестілеудің (5жыл) нәтижелеріне талдау

 

Мектеп бітіруші 11-сыныптарда мемлекеттік (қорытынды) аттестациялау емтихандары мен Ұлттық бірыңғай тестілеудің (5жыл) нәтижелеріне талдау.

Қазақстан білім және Ғылым Министрлігінің бекіткен Ұлттық бірыңғай тестілеу ережесін және №118 18 наурыз 2008 жыл бұйрығы, 2014 жылдың 31 наурыз № 94 Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің бұйрығын негізге ала отырып мектеп ұжымының негізгі мақсатының бірі мектеп бітіруші 11-сынып оқушыларын Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық жұмыстарын жүргізу болды. Атап айтқанда бұл бағытта төмендегідей жұмыстар жүргізілді.

- ҰБТ-ке дайындау жұмысының жоспары құрылды (жоспар берілген)

-Қыркүйек айынан бастап қосымша сабақ кестелері жасалып бекітілді және қосымша сабақтардың уақтылы өтуі әкімшілік тарапынан қадағаланды.

- Жоспарда көрсетілген шаралар уақытында орындалып, қорытынды жасалып отырды. 1-жарты жылдықта ай сайын , 2-жарты жылдықта айына 2 рет 11 сынып оқушыларымен байқау тесті өткізіліп , қорытындысы салыстырмалы түрінде, мониторинг жасалып оқушыларға, мұғалімдердің жедел отырысында, ата-аналар жиналысында көрсетілді. Сонымен қатар оқушыларға мектеп психологтары М.Н. Серікбаева, А.Е., Абылкасимованың ұйымдастырумен психологиялық тренинг сабақтар өткізілді. ҰБТ-ға байланысты ата-аналармен және оқушылармен түсіндіру жұмыстары жүргізіліп, сауалнамалар алынып отырды.

- Тест тапсыратын пәндерге негізгі оқу жоспарында берілген сағаттарға қосымша 2сағат, яғни 11-сыныпқа оқу жоспарының вариативтік бөліміндегі сағаттарынан 2 сағаттан берілді, математика -1 сағат, биология -0,5 сағат, қазақ тілі- 1 сағат, физика -0,5 сағат бөлінді. Бұл сағаттардың өту жоспары бекітіліп кестесі құрылып, бақылауға алынды.

- «Алтын белгіге» - 7 оқушы (Амангельды Диас, Қалиасқаров Мерей, Қайрат Санжар, Тоқтасын Нұрбол, Сырғабек Ерқанат, Мантаева Іңкәр, Берік Еламан ) , «Үздік аттестатқа»-1 оқушы (Нұрғалиева Назерке) үміткер болды. Амангельды Диас, Қалиасқаров Мерей, Қайрат Санжар, Тоқтасын Нұрбол, Сырғабек Ерқанат өз білімдерін ақтады. Нұрғалиева Назерке биология пәні бойынша 23 балл жинап, «5» баға, Берік Еламан математика пәнінен 22 балл жинап «5» баға алды, қалған пәндерден ақтай алмады. Мантаева Іңкәр барлық пәннен «4» деген баға алды. Білім деңгейі төмен оқушылармен жекелей жұмыстар ұйымдастырылып, жекелей комплексті байқау алынып, нәтижесі бақыланып отырды. Ол оқушылардың ата-аналарымен де сынып жетекшісі, әкімшілік тарапынан жекелей жұмыстар жүргізілді. Сол жұмыстардың нәтижесінде 9 оқушы мектепте дәстүрлі емтихан тапсырды. ҰБТ-да межелі деңгейден Байжұмаев Мағжан(45 балл, орыс тілінсіз-34), Шамей Айсұлу ( 57 балл, орыс тілінсіз-44), Тенкебаев Елдар (60 орыс тілінсіз- 44 балл), Кентаев Ерік (42 балл, орыс тілінсіз-36 балл) жинап өтпей қалды. Байжұмаев Мағжан, Кентаев Ерік, Шәмей Айсұлу тарих, орыс тілі, физика, дүние жүзі тарихы пәндерінен, Тенкебаев Ельдар тарих, физика пәндерінен білімі төмен болды.

 

Аты-жөні

5 пән бойынша балы

орыс тілінсіз

пән бойынша балы

Байжұмаев Мағжан

45

34

Қазақ тілі-16 ,математика-5,тарих-8

орыс тілі-11,Физика-5

Кентаев Ерік

42

36

Қазақ тілі-14,тарих-7,математика-10

орыс тілі-6,Дүние жүзі тарихы-5

Тенкебаев Ельдар

60

44

Қазақ тілі-13,Орыс тілі- 16

Тарих-9,Математика-5,Биология-17

Шамей Айсұлу

57

44

Қазақ тілі-19,Орыс тілі-13

Тарих-12,Математика-6,физика-7

№5 педагогикалық кеңестің шешімімен 40 мектеп бітіруші түлектердің 31-і ҰБТ-ке жіберілді. 11 «А» сыныбының 8 оқушысы , 11 «М» сыныбының 1 оқушысы өз өтініштерімен мектепте дәстүрлі емтихан тапсырды, ҰБТ-дің қорытындысы төмендегі кестеде көрсетілген. Мектеп бойынша ортақ бал 87 балл болды, үлгерім сапасы-100%, білім сапасы –67,8%. Орыс тілі пәнінің балын алып тастағанда ортақ бал -72 балл, білім сапасы –71 % болды. Бұл қала мектептерімен салыстырғанда -орташа балдан жоғары (Қала бойынша орта балл- )

 

 

2013-2014 оқу жылының ҰБТ-ің қорытындысы:


 

 Пән

Бала

саны


балл

Баға

Үлгерім

 %

сапа

%

 

 Пән

 мұғалімі

«5»

«4»

«3»

«2»

1

Қазақ тілі

23

19,8

11

12

0

0

100%

100%

Раисова Б.М.

2

Қазақ тілі

8

16,4

1

4

3

0

100%

62,5%

Мұхаметуалиева М

3

Орыс тілі

23

16,2

10

9

4

0

100%

82,6%

Галиева Ф.С.

4

Орыс тілі

8

12,8

0

6

2

0

100%

75%

Смаилова Р.К.

5

Қазақстан тарихы

23

19,3

8

14

1

0

100%

95,7%

Исаханова А.К.

6

Қазақстан тарихы

8

16

1

3

4

0

100%

50%

Бейсенбеков Ж.С.

7

Математика

23

18

12

9

2

0

100%

91,3%

Ақтаева Г.

8

Математика

8

10

1

3

4

0

100%

50%

Бейганова Б.Б.

9

Физика

15

16,2

4

7

4

0

100%

80%

Мұсабекұлы Шалқар

10

Биология

9

20,4

5

4

0

0

100%

%

Боранбаева Ж.К.

12

Дүние жүзі тарих

1

5

0

0

1

0

100%

0%

Исаханова А.К.

13

Ағылшын тілі

1

19

0

1

0

0

100%

100%

Кабдикаримов А.М.

14

Химия

1

23

2

0

0

0

100%

%

Бодаева Ф.Б

15

Жалпы мектеп бойынша

31

87

5

16

10

0

100%

67,8%

Мукушева Қ.Б.

16

Орыс тілін қоспағанда

31

72

5

17

9

0

100%

71%

Мукушева Қ.Б.


Мектеп бойынша соңғы 5 жылдағы ҰБТ

қорытындысының салыстыру кестесі.

Оқу жылдары

Оқушы саны

Қазақ тілі

Қаз.

Тарихы


Матем.

Физика

География

Биология

Д.ж.т

Қазақ әдебиеті

Ағл.

тілі

химия

Ортақ балл

2007-2008

 

25

 

17,76

 

16,24

 

9,16

 

11,4

 

16,8

 

17

 

16

 

-

 

-

 

 

67,4

2008-2009

 

30

 

15

 

17

 

10

 

15

 

19

 

14,5

 

15

 

19

 

15

 

 

67,8

2009-2010

46

19,7

21,37

14,83

15,9

22,7

22,3

21,5

16

13

21

90,8

2010-2011

42

19,5

18,9

16,7

15,3

22

23,3

15,3

20,5

18

 

89,1

2011-2012

22

19,4

15,1

14

15,8

 

20

18,8

 

18,5

 

81,4

2012-2013

26

18,3

15

12,3

7,8

15,5

14,7

9,5

 

17

19

72,6

2013-2014

31

19,6

18,5

16

16,2

-

20,4

5

16,3

19

23

87

 

 

 

 

 

ҰБТ-ға қатысу және «Алтын белгі» «Үздік» аттестат алушылар мониторингісі

Оқу жылдары

2008

2009

2010

2011

2012

2013

2014

Тізім бойынша оқушы саны

25

30

48

43

30

29

40

Қатысқан

дар саны

25

30

46

42

22

26

31

Емтихан тапсырғандар

Саны

0

0

2

1

8

3

9

Алтын белгі

Ұсынылды

0

1

1

0

0

1

7

ақтағаны

0

0

1

0

0

0

5

Үздік

Аттестат

Ұсынылды

0

0

1

2

6

4

1

ақтағаны

0

0

0

0

0

0

0

Орта

Балл

5 пән

67,4

67,8

91

89,1

81,4

72,6

87

4 пән

56,2

56,4

75,4

74,7

66,8

58,8

72

Жоғ.

Балл

5 пән

94

105

121

111

113

101

121

4 пән

68

89

97

92

90

79

98

Төм.балл

5 пән

34

36

58

50

55

39

45

4 пән

29

31

44

38

45

31

36

Білім сапасы %

56%

59,6%

85,7%

56%

55%

26,9

67,8

Үлгерім сапасы %

92%

100%

100%

95%

100%

100%

100%











ҰБТ бойынша соңғы 4 жылдың орта балын салыстыру



Жоғарыда жасалған талдаудан 2013-2014 жылы ҰБТ бойынша көрсеткішіміз «жақсы» деген баға беруге болады, себебі мектеп қалалық ҰБТ қорытындысы бойынша алғашқы 10 мектептер қатарына енді. 

Кемшіліктер: 

- Біраз оқушылардың әлі де саналы түрде өз білім деңгейін бағаламауы, ҰБТ-ті таңдауы. 

ҰБТ-ке дайындық жұмыстарын және нәтижесін сараптай келе 2014-2015 оқу жылында төменде берілген ұсыныстарды басшылыққа алу қажеттігі туындайды. 

Әкімшілікке: 

  1. 2013-2014 жылында  бастап жүргізілген ҰБТ –ке дайындық жұмыстарын әрі қарай жүйелі түрде жалғастыруды ұйымдастыру. 
  2. Оқушылардың  логикалық ойлау қабілетін және жалпы интеллектулды деңгейін дамыту мақсатында жұмыстар жүргізуді ұйымдастыру. 
  3. Оқу жылы көлемінде әр пән мұғалімі оқушыларға мемлекеттік білім стандартын, мемлекеттік бағдарламаны толық, тиянақты меңгертуді қадағалау. 
  4. Сабақтың берілу деңгейін көтеру, оқытудың жаңа технологияларын, соның ішінде ақпараттық технологияны тиімді қолдануды жүзеге асыру. 

Пән мұғалімдеріне

  1. Оқу жылы көлемінде әр пән мұғалімі оқушыларға мемлекеттік білім стандартын, мемлекеттік бағдарламаны толық, тиянақты меңгерту. Оқушылардың  логикалық ойлау қабілетін және жалпы интеллектулды деңгейін дамыту мақсатында жұмыстар жүргізу. 
  2. Қосымша берілген сағаттарды тиімді пайдалану. Тестке дайындалудың тиімді жолдарын іздестіріп, насихаттау, тәжірибе алмасу. 
  3. Сабақтың берілу деңгейін көтеру, оқытудың жаңа технологияларын, соның ішінде ақпараттық технологияны тиімді қолдану. 
  4. 2013-2014 жылында  бастап жүргізілген ҰБТ –ке дайындық жұмыстарын әрі қарай жүйелі түрде жалғастыру. 
  5. Оқушылардың сырттан дайындалуына да жағдайлар жасау. («Достық» , т.б.) 

 

Сынып жетекшілеріне: 

  1. Оқушыларды, ата-аналарды дер кезінде ҰБТ ережелерімен таныстыру және оның маңыздылығын  ұғындыру. 

    3. Оқушылардың  саналы түрде өз білім деңгейін бағалауына, ҰБТ-ті   саналы түрде таңдай білуіне ықпал жасау, осы бағытта көп жұмыстар жүргізу. 

4. Оқушылардың қосымша дайындалуын ұйымдастыру. 

     


Жалпы мектепте беріліп жатқан курстардың мазмұнды берілуі, оқушылардан ғылыми негізде алынатын олимпиадалардан, ғылыми жобалардан, жоғары нәтижелерге жетуі болып табылады. Жыл басынан бері оқушылар түрлі интеллектуалдық марафондарға зор  қызығушылықпен қатысып, жүлделі орындарға ие болды.  




Похожие публикации:

20 қыркүйек 2019 Мектеп ұжымы
23 қыркүйек 2019 Мектеп тарихы